sobota, 12 kwietnia 2014

{11} "If our love's insanity why are you my clarity"

Na dziś przygotowałam dla was notkę z Jane Levy, propozycje podała Blondiee.
A co do drugiej propozycji Agnieszki Pasquarelli-Ziegler
zrobię ci tą notkę nie ma problemu tylko napisz mi w komentarzu z kim dokładnie bo nie jestem pewna czy chcesz z tymi mamami czy z tancerkami bo tych osób tam jest dużo.
Więc przejdźmy do notki:


http://bankfotek.pl/image/1705883


















Na dziś to chyba tyle :)
Z kim propozycje na następną notkę ?

5 komentarzy:

  1. Z tancerzami :-)
    Dokładniej:
    Chloe Lukasiak, Maddie Zeigler, Brook Hyland, Nia Frazier, Paige Hyland, Kendall Vertes, Mackenzie Ziegler

    Aga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się biorę do roboty z tym, dokładnie nie jestem pewna kiedy się notka pojawi to zależy od tego ile będę miała czasu

      Usuń
  2. Oto Twój dyplom: http://s3.ifotos.pl/img/ghhjgif_exwpsae.gif Nie napisałaś pod notką z kim chcesz dyplom więc zrobiłam Ci z Ashley Benson. Mam nadzieję, że się podoba :) // ROLLIN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niestety nie napisałam tyle na głowie ale i tak bardzo mi się podoba lubię Ash z resztą <3

      Usuń